回不去了

收藏喜欢的英文歌
I Could Be the One - Donna Lewis

I Could Be The One - Donna Lewis

I could be your sea of sand

我可以是你宁静的港湾

I could be your warmth of desire

我可以是你温暖的庇护

I could be your prayer of hope

我可以是你希望的祈祷

I could be your gift to everyday

我可以是你每天的礼物

I could be your tide of heaven

我可以是你天堂的潮水

I could be a hint of what s to come

我可以是一条未来的线索

I could be ordinary

我可以是平凡的

I could be the one

我可以是你的真命天子

I could be your blue eyed angel

我可以是你蓝色眼睛的天使

I could be the storm before the calm

我可以是宁静前的风暴

I could be your secret pleasure

我可以做你的秘密乐趣

I could be your well wishing well

我可以做你的美好的愿望

I could be your breath of life

我可以是你生命的气息

I could be your European dream

我可以做你的欧洲梦

I could be ordinary

我可以是平凡的

I could be the one

我可以是你的真命天子

Now I would lie here in the darkness

现在我愿意在黑暗中躺在这里

Now I would lie here for all time

现在我愿意永远在这里

Now I would lie here watching over you

现在我愿意永远在这里守护着你

Comfort you

安慰你

Sing to you

唱歌给你

I could be your worry partner

我可以是你担忧的分担者

I could be your socialite

我可以是你的社交名流

I could be your green eyed monster

我可以是你的绿眼怪物

I could be your force of light

我可以是你的光之力量

I could be your temple garden

我可以是你的圣殿花园

I could be your tender hearted child

我可以是你温柔的孩子

I could be ordinary

我可以是平凡的

I could be the one

我可以是你的真命天子

Now I would lie here in the darkness

现在我愿意在黑暗中躺在这里

Now I would lie here for all time

现在我愿意永远在这里

Now I would lie here watching over you

现在我愿意永远在这里守护着你

Comfort you

安慰你

Sing to you

唱歌给你

Will I ever change the journey

我会改变那旅程么?

Will the hushed tones disappear

那安静的音调会消失么?

Oh little Rita

哦小丽塔

Let me hold you

让我支撑着你

Oh little Rita

哦小丽塔

Let me love you

让我爱着你

I could be your leafy island

我可以是你的树之岛

I could be your thunder in the clouds

我可以是你的云中雷鸣

I could be your dark enclosure

我可以是你的黑色栅栏

I could be your romantic soul

我可以是你的浪漫灵魂

I could be your small beginning

我可以是你的微小萌芽

I could be your suit in universe

我可以是你的万物之衣

I could be ordinary

我可以是平凡的

I could be the one

我可以是你的真命天子

I could be ordinary

我可以是平凡的

I could be the one

我可以是你的真命天子

I could be ordinary

我可以是平凡的

I could be the one

我可以是你的真命天子

评论