回不去了

收藏喜欢的英文歌
Just Like Fire - P!nk

Just Like Fire (《爱丽丝梦游仙境2:镜中奇遇记》电影主题曲) - P!NK

I know that I am runnin' out of time

我知道时间所剩不多

I want it all mmm

我希望拥有所有

And I'm wishin' they'd stop tryin' to turn me off

我希望你们不要试图让我厌烦

I want it on mmm

我希望能继续前行

And I'm walkin' on a wire

即使一路上胆战心惊如履薄冰

Tryin' to go higher

也想要尽力再往前一步

Feels like I'm surrounded

我像是被小丑和伪君子

By clowns and liars

团团包围

Even when I give it all away

即便当我放弃一切

I want it all mmm

我希望拥有所有

We came here to run it run it run it

我们都将征服 征服

We came here to run it run it run it

我们都将征服 征服

Just like fire

如同火焰

Burning up the way

熊熊燃烧

If I could light the world up for just one day

但愿能有一天我能照亮世界

Watch this madness

目睹世界的疯狂

Colorful charade

色彩斑斓的谜题

No one can be just like me anyway

独一无二 没人能像我一样

Just like magic

像是拥有神奇魔力

I'll be flyin' free

我将自由翱翔

I'm a disappear when they

在他们追寻我时

Come for me

我将消失不见

I kick that ceiling

我掀翻屋顶

What you gonna say

而你会怎么说

No one can be just like me anyway

独一无二 没人能像我一样

Just like fire

如同火焰

People like to laugh at you 'cause they

人们总喜欢嘲笑你

Are all the same mmm

因为他们千篇一律

See I would rather we just go a different way

明白吗 我宁愿另辟蹊径

Than play the game mmm

而非因循守旧

And no matter the weather

无论是晴是雨

We can do it better

我们能做得更好

You and me together

只要我们在一起

Forever and ever

地久天长

We don't have to worry 'bout a thing

我们什么也不必担心

'Bout a thing no

没什么好担心

We came here to run it run it run it

我们都将征服 征服

We came here to run it run it run it

我们都将征服 征服

Just like fire

如同火焰

Burnin' up the way

熊熊燃烧

If I could light the world up for just one day

但愿能有一天我能照亮世界

Watch this madness

目睹世界的疯狂

Colorful charade

色彩斑斓的谜题

No one can be just like me anyway

独一无二 没人能像我一样

Just like magic

像是拥有神奇魔力

I'll be flyin' free

我将自由翱翔

I'm a disappear when they

在他们追寻我时

Come for me

我将消失不见

I kick that ceiling

我掀翻屋顶

What you gonna say

而你会怎么说

No one can be just like me anyway

独一无二 没人能像我一样

Just like fire

如同火焰

Run it run it run it

炙热燃烧

We came here to run it run it run it

我们都将征服 征服

So look I came here to run it

所以我只为激情燃烧

Just cause nobody's done it

因为没人能成功做到

Y'all don't think I can run it but

你就断定我也别妄想做到

Look I been here I done it

睁眼看看吧 我已经做到了

Impossible please

不可能?请别这样

Watch I do it with ease

好好看着 我毫不费力

You just gotta believe

你最好相信

Come-a come uh with me

随我一起来

What's a girl to do

一个女孩会怎么做

What's a girl to do

一个女孩会怎么做

Hey what's a girl to do

一个女孩会怎么做

What's a girl to do

一个女孩会怎么做

Just like fire

如同火焰

Burnin' up the way

熊熊燃烧

If I could light the world up for just one day

但愿能有一天我能照亮世界

Watch this madness

目睹世界的疯狂

Colorful charade

色彩斑斓的谜题

No one can be just like me anyway

独一无二 没人能像我一样

Just like fire

如同火焰

Burnin' up the way

熊熊燃烧

If I could light the world up for just one day

但愿能有一天我能照亮世界

Watch this madness

目睹世界的疯狂

Colorful charade

色彩斑斓的谜题

No one can be just like me anyway

独一无二 没人能像我一样

Just like magic

像是拥有神奇魔力

I'll be flyin' free

我将自由翱翔

I'm a disappear when they

在他们追寻我时

Come for me

我将消失不见

I kick that ceiling

我掀翻屋顶

What you gonna say

而你会怎么说

No one can be just like me anyway

独一无二 没人能像我一样

Just like fire

如同火焰

Run it run it run it

炙热燃烧

Just like fire

如同火焰

Run it run it run it

炙热燃烧

评论

热度(3)